Категории

Категории

cosmetics.jpg

Кои сме ние

Национални Дистрибутори ЕООД е водеща компания специализирана в дистрибуцията на козметика и парфюмерия с годишен оборот от над  6.3 млн. лв. Компанията дистрибутира водещи световни марки като Bourjois, Revlon, Revlon Color Silk, Yves Rocher и Aura.

Нашата организация и географско местоположение

Организационната структура на компанията е създадена така, че да осигури максимален фокус върху отделните марки в широкото им портфолио с ниски административни разходи. Бизнес структурата на Национални Дистрибутори се състои от централен офис и складова база позиционирани в гр. София и 10 регионални (включващи само търговски екипи, без складови бази) дистрибуционни центъра.

  • София град
  • София област
  • Благоевград
  • Пловдив
  • Стара Загора
  • Бургас
  • Варна
  • Русе
  • Габрово
  • Плевен

История на фирмата

Фирмата стъпва на българския пазар през 1984 г. като офшорна компания под името Стамбули България, като доставчик на магазини Кореком на стоки за свободното време и бита.

През 1991 г. е една от първите регистрирани по търговския регистър на Република България. През същата година отваря верига магазини Bonjour, в които се предлагат предимно представляваните от фирмата марки. В рамките на две години магазини Bonjour достигат своя апогей от 56 обекта на територията на страната. За този период портфолиото на Стамбули наброява над 92 марки в различни сфери на търговията – козметика и парфюмерия, играчки, спортни стоки, стоки за бита, бижута, стоки за свободното време, битова химия, електродомакински стоки, канцеларски материали, мокети и др. Основната дейност е внос, дистрибуция и търговия на едро и дребно.

През 1996 г. започва развитието и на моно бранд магазините Yves Rocher с откриването на първият по рода си в България магазин в гр. София на ул. Калоян, а по-късно броят им расте на 7 магазина в големите градове като Пловдив, Варна, Бургас, София. Към днешна дата техният брой е вече 5 и са локализирани основно в София.

През 2001 г. собственикът на Стамбули България, г-н Стамбули продава бизнеса си на Federal Bank of Middle East, а през 2003 г. фирмата е преименувана на Национални Дистрибутори. Новите собственици преразглеждат бизнеса си и намаляват значително портфолиото от предлагани марки, като целта да запазят добрите финансови резултати. Развиват и разширяват предлаганите продукти в основните категории – играчки, електродомакински стоки, битова химия и козметика.

През 2007 г. Национални Дистрибутори е закупена от кипърски инвестиционен фонд Пандион Инвестмънт Кипър, които е собственик на фирмата и до днес.

С това ново начало се поставят и нови рамки във вижданията за развитието и портфолиото на фирмата. Поради икономическата обстановка в държавата и движението на марките на световно ниво през следващите две години Национални Дистрибутори взема решение да се концентрира изцяло върху основния си бизнес, къдeто е на една от водещите позиции на българския пазар, а именно развитие и профилиране в сектора на козметичния пазар. В периода 2010 – 2015 г. фирмата направи лидери представяните марки Bourjois, Revon, Yves Rocher и Aura.

Изграден е екип от професионалисти в областта на продажбите на козметика. Всички търговски представители преминават годишно минимум две обучения, на които се запознават със спецификата на новите продукти на марките и тенденциите в козметичния сектор.

Нашите ценности

ХОРА

В основата на нашата организация са служители с дългогодишен опит. Ние залагаме на:

– хората, които изграждат отношенията си на базата екипност, взаимно уважение и подкрепа;

– хората с увереност, енергия и мотивация за постигане на резултати;

– хората, които работят отговорно, лоялно и почтено.

В основата на дългосрочната ни визия за успех са фокусът върху клиенти и партньори, ефективното управление, предаването и затвърждавенето на опита, натрупан през годините.

 

СРЕДА

Атмосфера. Ценим откритостта и честността. Взаимно се поддържаме и отделяме един за друг необходимото време и внимание. Усърдието и удоволствието от работата ни винаги са на висока почит.

Уважение. Уважаваме личностите, чиито постижения и ентусиазъм допринасят за утвърждаването, развитието и успеха на организацията.

Увереност. Притежаваме самочувствие на професионалисти в областта си, но не сме арогантни. Компанията е това, с което се гордеем.

Стремеж. Стремим се към дългосрочен успех и изграждане на устойчив бизнес. Търсим нови възможности за развитие. Насърчаваме личностната инициатива, стимулираме и прилагаме идеи, които променят динамиката на пазара и оставят следа.

Гъвкавост и адаптивност. Работим динамично, поддържаме кратък път до решенията, утвърден през дългогодишния ни опит.

Открити сме за новостите. Реагираме положително и бързо на промените, намираме правилните решения и методи за действие.

Самокритика и отговорност. Насърчаваме конструктивната критика. Поемаме отговорност за действията и грешките в професионалния си път.

Управление. Държим на думата и репутацията си. Мислим и действаме системно, управляваме ефективно, създаваме стандарти и ясни процеси.

Фокус върху клиенти и партньори. Удовлетворените и щастливи клиенти и дългогодишните партньорски отношения са основата на нашия дългосрочен успех.

Лидерство. Стремим се към запазване на постигнатите лидерски позиции в избрания пазарен сегмент, чрез професионализъм и новаторско мислене.

Стратегия

Нашата визия

Национални Дистрибутори се стреми да бъде разпознавана като най-добрата компания за дистрибуция, предлагаща луксозни и висококачествени продукти в козметичния сегмент подкрепени от първокласни услуги към своите партньори и клиенти.

Стратегия за завоюване на пазара

  • Дългосрочно партньорство с водещи компании на световния и местен пазар.
  • Устойчиви конкурентни предимства в търговията на дребно.
  • Професионален и висококвалифициран търговски екип, фокусиран върху отличното представяне и презентиране на предлаганите марки.
  • Маркетингова подкрепа на представяните марки.
  • Иновативност и непрекъснато усъвършенстване.
  • Надеждност и ефикасност на доставките.

Принципи за партньорство

  • Работейки с партньора в екип, заедно определяме целите и интересите.
  • Спазваме етичните бизнес практики.
  • Дългосрочни партньорства подкрепени с балансиран договор.
  • Взаимни инвестиции в развитието на марките.
  • Съвместен процес по планиране.
  • Редовен и навременен рипортинг.
  • Ясно дефинирани роля и отговорности.

Продуктът беше успешно добавен за сравнение