За да добавите артикул към списъка с любими продукти, е необходимо да влезете в профила си или да се регистрирате, ако нямате такъв.

Условия за доставка и плащане

Доставка

„Орно“АД доставя поръчаните стоки чрез използване на трето лице – куриер.

Доставките се извършват от куриерска фирми Спиди, като клиентът може да избере доставка до точен адрес или доставка до избран офис на куриер. Клиентът е длъжен да се запознае предварително с условията на съответния куриер относно условията за предаване на стоките. „Орно“АД не носи отговорност за изпълнението и промяна на тези условия от страна на съответния куриер.При избор на доставка до адрес на Клиента, стоките се доставят на посочения от него адрес и „„Орно“АД не носи отговорност за недоставяне на стоката в случай, че посочените от Клиента данни са неверни, неточни, непълни или заблуждаващи.

В горните случаи, както и при липса на лице, което да получи стоката или при непотърсване на стока от офис на куриера (ако е избрана такава опция за доставка), стоката се връща на „Орно“АД в сроковете и при условията, определени от съответния куриер, както всички разходи са за сметка на Клиента.

Всички пратки, които са изпратени до адрес, но не могат да бъдат доставени поради отсъствие на получателя, ще бъдат пренасочени към най-близкия офис на Спиди за получаване в следващия работен ден.

Срокът на доставка на стоката и началният момент, от който тече, е определен за всяка стока поотделно при сключване на договора за покупко-продажба. Клиентът получава електронно писмо на посочен от него електронен адрес, указващ статуса на поръчката. При всяка промяна на статуса на поръчка, клиентът ще бъде уведомяван посредством имейл съобщение.

В случай че стоката е налична, същата се изпраща с експресна доставка за следващ работен ден.

Уточнение: Поръчки, направени след 15,00 часа, се обработват на следващ работен ден.

В посоченото време за доставка не влизат почивни и празнични дни.

По изключение „Орно“АД си запазва правото да определя по-дълъг срок, за което уведомява Клиента.

В случай, че „Орно“АД не е определил срок за доставка, срокът на доставка на стоките е 30 календарни дни, считано от датата, следваща извършване на поръчката чрез сайта на Електронния магазин.

„Орно“АД cъвeтвa в мoмeнтa нa пoлyчaвaнe дa пpoвepите внимaтeлнo пpaтĸaтa зa eвeнтyaлни пoвpeди пpи тpaнcпopтиpaнeтo или зa нapyшeнa oпaĸoвĸa. Aĸo ycтaнoвите нecъoтвeтcтвиe, пoпълнете нa мяcтo Πpoтoĸoл зa peĸлaмaция, ĸaĸъвтo ĸypиepът e длъжeн дa ви пpeдocтaви. Kypиepът щe имa гpижaтa дa ни yвeдoми, a ниe щe ce cвъpжeм c вас, за разрешаване на казуса. Πpoблeмитe oт пoдoбнo ecтecтвo ca гoлямa pядĸocт, нo e в нaш oбщ интepec дa бъдeм внимaтeлни.

Πopъчĸи, нaпpaвeни в paбoтeн дeн, oбиĸнoвeнo ce oбpaбoтвaт и пpeдaвaт нa ĸypиepитe на следващия работен дeн. Πopъчĸи, нaпpaвeни в пoчивeн дeн, oбиĸнoвeнo ce oбpaбoтвaт нa пъpвия cлeдвaщ paбoтeн дeн. „Орно“АД си запазва правото да променя третото лице, извършващо доставката без да предупреждава предварително Клиента, стига това да не променя начина на доставка и да не увеличава цената.

В случай, че „Орно“АД не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки, той е длъжен да уведоми за това Клиента и да възстанови платените от него суми в срок до 30 календарни дни от датата, на която „Орно“АД е следвало да изпълни задължението си по договора, ако Клиента е заплатил с дебитна или кредитна карта.

Цени

- За поръчки на стойност до 69,99 лв., доставката за цяла България е 5 лв.

- За поръчка на стойност над 70,00 лв., доставката за цяла България е безплатна.

Плащане

В онлайн магазина www.bonjour.bg начините за плащане са:

  • Чрез Пощенски паричен превод (ППП)
    При ППП Клиентът плаща на куриер при доставка и получава от куриера разписка за пощенски паричен превод. Разписката замества в случая касовата бележка. (Според съответния закон "за плащанията с наложен платеж чрез пощенски паричен превод“ не е задължително да се издава фискална касова бележка от фискално устройство. За направеното от клиента плащане куриерската фирма издава Разписка за пощенски превод на стойността на дължимата сума. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка.") За осчетоводяване на покупката е необходимо да запазите вашата фактура заедно с разписката от куриерска служба.
  • Плащане с дебитна/ кредитна карта посредством V-pos.
    Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa, Mastеrcard и bCard.
    Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure.
    От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 8000 лв .
    Не съхраняваме данни за банковите карти, използвани за плащане чрез сайта.
    При необходимост от връщане на сума, платена с банкова карта, сумата се възстановява по картата, с която е извършено плащането